torsdag 24 juni 2010

Torsdag, dagen innan midsommarafton

Det blev ännu en perfekt kväll igår, efter jobbet åkte jag ner till Linnéa och vi gick ner på byn för att hitta ett bra ställe där vi kunde äta upp våra chokladbollar, jordgubbar och vindruvor. Min mage skrek efter mat, så därför åt jag så jag fick ont i magen. Men vad gjorde väl det när man umgås med en av sina finaste vänner <3

Idag blir det jobb igen 12-18.15 och innan dess måste jag hinna gå in på ICA för att köpa en almanacka för min tar slut i Juni och jag är helt beroende av att skriva upp allt jag gör i min almanacka. Det som är bra med att skriva upp allt, är ju det att man kan ha väldigt rolig läsning emellan åt. För knappast att man minns vad som hände i April? Eller den 14 februari? Perfekt då ja !!!

Nu ska jag gå ut och göra en bussak, sedan ska jag hoppa i dagens kläder.

Kramkalaas

Inga kommentarer: