onsdag 23 juni 2010

Happy day

Vaknade av att mamma kom in och strök handen över min lena kind. Sade hejdå och precis innan hon gick ut genom dörren så sa hon "vi ses snart igen, det ska bli så skönt att sluta tidigare idag kram". Det var en perfekt start på dagen med tanke på att jag verkligen kämpat mig till att få jobba för mamma, hennes ork borde vara slut nu och hennes inspiration borde få vila ett slag. Nu ska jag avlasta henne onsdag-fredag så att hon kan andas ut lite. Hoppas verkligen att det blir fint väder, så hon får njuta riktigt ordentligt.

När jag sedan insåg att jag inte kunde somna om så snörade jag på mig mina nya gympaskor och gav mig ut i naturen. Jag gick en powerwalk, men efter en liten stund bara så insåg jag att jag egentligen borde garderat mig med skoskavsplåster för aj vad mina hälar bultade. Men istället för att bli arg och slänga skorna åt helvete så tog jag av mig dom och njöt av att asfalten var varm av solens strålar. Så min powerwalk förvandlades på bara någon minut till en av mina skönaste mornar hittills, i sommar.

Väl hemma fortsatte jag min morgon med att göra lite benlyft och situps. Gjorde väl varken till eller från, men nu känns det skönt :) . Så nu sitter jag och laddar inför en dag uppe i butiken, hoppas på att få ändra om lite. Men det föblir nog bara en dröm haha.

Dessutom har jag världens bästa humör idag, och jag bara älskar att det snart är midsommar. Detta kommer nog bli den konstigaste, naturligaste och mest glada midsommar jag varit med om. Kan berätta dagens upplägg lite senare, eller kanske imorgon. Soo cute !

. Kram

Inga kommentarer: