lördag 12 juni 2010

Lördag

Nu har det gått ytterligare några dagar sen uppdatering. Jag måste bli bättre på att ha ett jämnt flöde i bloggen. Men vissa dagar har man ju jättemycket att skriva och vissa inte, haha logiskt.

Idag är det dags att jobba, har haft några dagars ledighet nu. Men ändå är jag sjukt omotiverad till att jobba. Egentligen tror jag att det funkar bäst för mig när jag jobbar mycket, för då kommer jag in i det. Nu känns det bara hårt och jobbigt att ens sätta mig i bilen och åka till Strömstad. 15-20,15 jobbar jag så det är ingen fara med mig egentligen.

När jag kommer hem hoppas jag att vinet har hunnit kyla sig, att klänningen är struken och att mina high-heels är nyputsade för ikväll vill jag ut och dansa. Antingen blir det till att åka bort till Lunden i Grebbestad och digga till "dansband" eller så åker jag till Kallsup - hörnet. Men vi får se, fick även erbjudande om en hemmafest men det är med ett äldre patrask så vi får se haha. Är sjukt sugen på att bara skaka rumpa och släppa alla tankar.

Dags för mig att ta kurs mot köket, ska försöka fixa en bra middag till mig mamma och pappa. Det var ett tag sen vi åt ihop nu, så idag blir det god mat på menyn. Kaske grillspett, kanske hemmagjord hamburgare, kanske grillat kött, kanske ugnsbakad potatis med räkröra, kanske färska räkor. Ja vi får se vad kyskåpet har att erbjuda.

Sköt om er, kärlek

Inga kommentarer: