onsdag 30 juni 2010

Onsdag,

Idag har jag verkligen gjort vad som känt bra. Jag hämtade upp min vän Marcus i Hamburgsund, åkte till Fjällbacka där vi fikade hemma hos Linnéa. Där satt vi några timmar och pratade om morgondagen då vi ska ge oss ut på äventyr i djungeln. Då ska vi nämligen trycka oss in i någons bil och sätta kurs mot Nordens ark. Men i alla fall, efter att vi hade varit hos henne så åkte vi till Tanumstrand där vi mötte upp Sandra för att äta lunch på "after beachen" . Beställde in en cesarsallad, den var inte god haha. Men det var en skön känsla att sitta där, känna solen steka mot mina runda kinder och höra havets ivriga kluckande mot bryggan.
Nyss hemkommen, så nu ska jag hoppa in i duschen för att fräscha till mig inför kvällens bravader. För ikväll ska vi dricka några glas med vin på någon mysig utservering i Grebbestad. Sandra, Jag och Sofie :).

Sköt om er mina fina vänner,

Inga kommentarer: