torsdag 10 juni 2010

:

Nu har jag kommit hem från ännu en student, jag känner samma känsla, samma glädje och samma energi varje gång. Om jag skulle gå ta om min student så hade jag gjort det. Det närmsta jag kan komma en student till är väl en studentfest med mina x-klasskompisar. Det hade varit så roligt, en jättegrillkväll i sommar. Något att satsa på?

Fick tyvärr inte många bra bilder från studenten idag, bara en på Jimmy och en på Klas men dom kommer upp senare i ett inlägg då jag ska visa bilder från den sista tiden. För jag har en del på lager :) .

Skrattar åt mig själv nu när jag sitter här och skriver till "alla mina bloggläsare" vilka är ni egentligen? Jag har inte en aning om det är 10 stycken eller kanske 2. Hoppas ni vågar visa er nu och komntera en liten rad. Alltid kul att se vilka som tar sig tiden :)

Det börjar bli dags att tänka ut kvällens grillmeny, för idag är det torsdag och det betyder grillmys hemma hos oss. Den dagen har jag bestämt, men egentligen är jag mer sugen på tacos med massa olika dippsåser, grönsaker och köttfärs. Fan vad jag vill ha det nu, får nog ringa kocken :) .

Ikväll ska jag mysa. Ha det fint,

3 kommentarer:

one day you will. sa...

jag läser höhöhö

Linnéa sa...

jag är en trogen läsare, mihihiii

Martin sa...

Läser jag med:)