torsdag 10 juni 2010

Låt aldrig framtiden skrämma dig

Det känns så spännande att inte veta vad som kommer att hända i framtiden. Samtidigt som denna spänning går över till rädsla så njuter jag av mitt ovetande. Det är skönt att inte ha kollat in i en spåkula och fått veta hur hela livet kommer att se ut. Samtidigt som jag skräms och känner en känsla av att det inte kommer bli som jag vill.

Nu gäller det att blicka framåt, kolla högt och se förbi alla hinder på vägen. Sätt ett mål, sätt flera mål. Låt vägen bli krokig, rak eller bara hur som helst. Det är dina val som ska göras, det är din vilja som spelar roll. Jag kommer aldrig låta någon hindra min framgång, däremot kommer jag låta någon ändra vägen dit om det är vad som behövs. Flexibla och anpassningsbara är vi allihopa, alleman.

Kom igen nu vänner, nu kör vi !

Thailand, Vietnam, Indien, Cypern, Paris, Rom,New York, Finland, Ryssland, Teneriffa, osv.....

Inga kommentarer: