måndag 28 juni 2010

Klippt och slingat håret idag

Idag klockan 7.00 ringde klockan, vilket var lite segt med tanke på att jag hade en jättemysig kväll igår med Ida, Amanda och Linnéa. Tiden springer ju alltid iväg så. Men sju i morse gick jag i alla fall upp och åt frukost. Sedan satte jag mig i bilen för att snabbt komma fram till min frisör. Där tillbringade jag tre av dagens första timmar, och därifrån kom jag med topparna nyfriserade och håret nyslingat. Så nu är jag några nyanser blondare och håret känns lenare än lenast.

Nu ligger jag ute på altanen och njuter av solen, och lyssnar på Robyns nya albu. Riktigt bra faktiskt, hon är ju så duktig :) ..

Det börjar bli dags att hoppa in i duschen och sedan åka iväg och handla mat inför ikväll. Då står det grillning på menyn, och det blir nog jag som är kvällens kock här på Skistad. Efter maten ska jag tvinga med Daniel och bada med mig. Hoppas inte att dom har flyttat ännu, ah ni ser jag har noll koll verkligen.

Sköt om er, kram

Inga kommentarer: