tisdag 15 juni 2010

:)

Samtidigt som jag är motiverad så är jag så sjukt omotiverad. Jag vill börja springa, jag vill börja spinna, jag vill börja boxas, jag vill börja surfa, jag vill börja bränna fett. Men samtidigt så vill jag inte. Ge mig energi, jag vet att det är något fel på mig för jag sover jättemycket nu (ett tag gjorde jag det nästan inte alls) men nu i 3 dagar har jag kommit in i någon slags dvala. Börjar bli orolig, får nog kolla värdena.

Sitter nu inne i soffan och kollar på TV, så skönt att bara sjunka ihop och kura ner sig mellan kuddarna och filten. Försöker hitta något bra att kolla på men jag hittar inget som tilltalar mig. Men det brukar alltid börja någon bra film runt 21 så det är nog bara att vänta haha...

Jag har spenderat dagen med min underbara Jennifer idag, vi myste på stranden först men där blåste vi nästan bort så då åkte vi hem till mig och päste på baksidan. Efter en stund gick vi in och spelade femhundra och jag vann. inte så konstigt med tanke på att hon var nybörjare hihi. Sedan så åkte vi ner till FJällbacka där mitt efterlängtade paket från Nelly låg och väntade på mig. Dock var det bara en sak som var nice när jag väl öppnat alla påsar. Synd att den fina beiga Acne klänningen satt så konstigt på ryggen. Men det var nog tur samtidigt, för då sparade jag ju dom tusen och hundralapparna :) . Det kostar att ligga på topp. - som pappa alltid säger.

Nu har vi precis ätit en jättegod kycklinggryta som jag kokade ihop. Vad kul det är att laga mat när man har inspiration. och när mamma och pappa sa att det var jättegott så blev jag så nöjd så jag nästan trillade av stolen haha. jävla fjant.

Just det, igår myste jag med Emma efter att jag jobbat hela dagen. Vi satt på badholmen och kollade ut över vyerna. Så skönt att bara sitta där och känna vinden vina genom håret. Dessutom gör det ju inte saken sämre när man har fint sällskap vid sin sida :) .



För jag saknar dig,


Och för att jag saknar dig

____________________________________________________________________
Sköt om er, Sara

Inga kommentarer: