torsdag 17 juni 2010

Långa nätter, fulla av tankar och vemod.

Är precis hemkommen, efter jobbet igår så åkte jag till min pärla Sandra. Vi drack rosé, drinkar och cider hela kvällen. Åkte ner till ett ställe som heter Kallsup, i Grebbestad där det var en del fina människor ute. Nattlivet har inte riktigt kommit igång ännu, men inom en månad så har det skett en stor förändring och jag längtar tills då man kan gå ut en måndag, och nästan få köa. Det är då jag trivs, när man får vara en i mängden, inte att vara som alla andra, snarare att få vara den man vill utan att sticka ut. -I sällskap mår jag bäst!

Dagens aktivitet har varit att gå promenad med Sandras hund, grillat jättegod mat, suttit i solen och tagit oss en tupplur mitt på dagen. Ibland behöver man en bästisdag, mitt uppe i all stress och vardags-rutiner. Men faktiskt så är bästisdagar något jag unnar mig flera gånger i veckan, det är så viktigt att visa sin uppskattning. - Ni är underbara mina hjärtan

Nu har jag precis pratat med Josefine, hon ville att jag skulle komma och gosa med min Joel imorgon. Självklart gör jag det, så jag hoppas det blir en dag fylld av barnskratt, vattenkrig och bus ute på gräsmattan. En och annan glass får också gärna slinka ner i magen. Finns det någon som får mig att släppa allt så är det min kusin Joel. Det är som att jag släpper allting runt omkring mig, som att jag kommer in i den omtalade bubblan. Problem, oro och ångest är som bortsprunget. Och det finaste med stunder tillsamans med J och J är när vi skrattar och bara njuter. Hoppas att jag sover borta inatt, för då kommer jag komma dit som ett knippe energi. Och hon kommer förstå vartenda ord jag säger.

Min skatt
____________________________________
Sköt om er mina änglar,

Inga kommentarer: