tisdag 22 juni 2010

Shopping

Jag vaknade tidigt imorse och kände att orken inte var med mig. Tillsammans med mitt täckte och min varma sköna kudde så la jag mig i soffan och fortsatte min skönhetssömn. Efter en liten stund ringde mamma i panik och frågade vart hennes plånbok var. Lugnande kunde jag berätta att den låg uppe på köksbordet. Då var det kört, och pigg hade jag blivit så då blev det till att logga in på Facebook och kolla vad dagen hade att erbjuda.

Det slutade med att jag hämtade upp Emma och åkte in till torp. Där fick jag köpt mig ett par skor (såklart) och lite ansiktsmasker, rengöring, rakgel osv. Kändes som det var nödvändiga saker att köpa. Så nu är jag redo inför en riktigt rolig fest på midsommar. Frågan är bara vart jag ska ta vägen. Känns skönt att ha några alternativ, men samtidigt jobbigt.

Nästa år är det jag som fixar ihop en jättefest, det kan jag nästan lova. För jag har tröttnat på att aldrig kunna vara med alla mina vänner på en och samma gång.

Dagens bästa köp:

Sköt om er, Kram

Inga kommentarer: