söndag 27 juni 2010

Midsommar

Hej,
Igår var min livs värsta bakfylledag, så fort jag åt något så kom det upp igen. När jag sov ville jag vara vaken och när jag försökte vara vaken så somnade jag. Men idag mår jag bättre, och nu har jag fått behålla mitt frukostmål i alla fall :). Tänk att man kan pina kroppen så in i faan, vågar inte ens skriva hur mycket jag drack i förrgår. Nu får det bli nyktert ett litet tag, fram till helgen i alla fall.

Hoppas att ni hade en fin midsommar, min var bra och jag hade jätteroligt. Lite blandat folk men det fungerade fint tillslut. Jag tog lite bilder som jag tänkte dela med mig av.









Den sista bilden är på min hand, jag hade stora brännmärken när jag kom hem i fredags på knogarna. Det som är så roligt är att märkena kommer ifrån att jag suttit och gnuggat tag i caddilacen. Så himla fult verkligen.

Sköt om er,

Inga kommentarer: