tisdag 22 juni 2010

Gårdagen

På dagen igår var jag på stranden med Sofie, vi solade och solade och solade. Försökte doppa oss, men vi hittade inget bra ställe att ta sig upp från vattnet på så det fick bli en hel dag på torra land. Mig gjorde det ingenting, för fy vad kallt det var i vattnet. Det måste bli varmare om jag ska bada. För några år sedan badade jag redan i mars, sedan året efter badade jag i april och nu är det snart juli och jag har fortfarande inte badat. Jag har blivit gammal haha.

På kvällen Igår hade jag en sån kväll som jag längtat efter hela det gångna året. En sån kväll som man kommer minnas en lång tid framöver. Tillsammans med min fina vän Emma satt jag ute på Badholmen och dinglade med benen, kollade på solnedgången, skrattade, pratade och myste. Vi smed planer inför midsommar och allting kändes så bra och problemfritt. Jag älskar att sitta ute, från kvällen fram till midnatt. För mig är sommar en tid full av lycka, värme och vänskap.
Och igår fick jag uppleva det, så himla mysigt!


Ha en fin dag, kärlek

Inga kommentarer: