fredag 3 december 2010

Hoppas att allt är bra med er, med mig är det bara bra : ) !
Har precis vaknat upp från en skön powernap, det har blivit lite ev an grej för mig.. att sova två timmar varje fredag när jag kommer hem. Men innan jag somnade så slog jag in mamma och pappas julklapp. Den är 120cm hög och 40 cm bred ungefär. Så nu går pappa och spanar på den, det ser jag i min ögonvrå hihi.

Gick precis in på en TV:sida där man ser vilka program som går på TV:n och då såg jag att "nu är det jul igen 3" går på 4+ . Mysigt, så nu sitter jag här med juleskum och coca cola. Det är en bra fredag. Precis en sån jag behöver.

Tror dock att jag ska ta mig en tur upp till Tanum sedan, måste spana in nya lägenheten som kompisen ska flytta in i :) . Det kommer att bli grymt snyggt tror jag, om jag känner den lilla filuren rätt så.

Nu ska jag prata lite med pappa angående framtiden, det sker inte ofta. Men först måste han bara lägga på med brorsan.

Puss och Kram !

Inga kommentarer: