fredag 31 december 2010

Idag är det nyårsafton, men det kan jag inte riktigt förstå. Sitter iklädd en stor T-shirt och underkläder och försöker känna stämningen. Dock är jag ensam hemma fortfarande och ingen kan hjälpa mig att komma i form. På ett vis har jag lust med en jättefest, middag hemma hos mig med tre rätter, stor fest i Uddevalla eller så bara sitta och mysa hemma hos Jennifer med hennes familj. Och ja, det blir de sistnämnda. Jag har tandverk och huvudverk, Jennifer har förkylning och ont i lungorna. Det verkar inte som att oddsen är på våran sida. Men jag tror att det kommer bli ett bra nyår, trotts att man inte startar det med en jävla baksmälla och ångest över vad man gjorde kvällen innan.

2011 ska bli ett år fullt av förändringar, nya mål att sträva mot samt stora steg att ta. Jag ska ta året med storm. Och jag hoppas att jag kan se tillbaka på detta 2010 med glada ögon. Det har varit både upp och ner, men mest upp. Jag trivs med min tillvaro och jag älskar dem som gör mig så stark runt omkring mig. För utan er, vad vore jag väl då?

Egentligen skulle jag gjort en årsresume men jag struntar i det, för jag har bestämt mig för att istället skriva den i min hjärna. Den blir så mycket bättre då. Det är många namn att gå igenom, många helger, många val, små förändringar att diskutera samt stora utmaningar. Tillsammans hjälps vi åt att reda ut stormen.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, jag ska bli Svennebys drottning. Delad plats med Jennifers fina familjemedlemmar som också är tjejer/kvinnor. Männen får stå för prinserit. Det får bli förra årets klänning. Fan vad vuxen jag är!

Ha en riktigt fin dag, det ska jag ha. Kärlek till er!

1 kommentar:

one day you will. sa...

hahah jag bor för fan inte i svennebyyyyy haha! skibevall för skröen! :P pusspå dig hjärtat!