tisdag 30 november 2010

När jag sitter och grejar på datorn samtidigt som jag kollar på TV:n så har jag ett problem. Nämligen det att mina glasögon är ett måste när jag sitter vid datorn, men jag kan inte se vad det står på TV:n med dom på. Så för att slippa välja vad jag ska göra, så hasar jag ner dom en bit på näsan för då kan jag göra båda sakerna samtidigt. Smart sara.


__________________________________________

Försöker komma på hur jag ska fördriva tiden, tänk att jag gick hemma i flera månader förra året. Det är ju sjukt, jag klättrar på väggarna efter att halva dagen har gått. Så nu längtar jag efter att mamma och pappa kommer hem. För då ska vi äta mat (det är de bästa som finns), sedan ska vi kolla på TV och så ska mamma massera min jävla rygg. Undra om jag kan komma till jobbet imorgon, eller om jag ska vara hemma imorgon också? Egentligen borde jag vara hemma en dag till så att jag blir bra. Men samtidigt så vill jag inte förlora ännu en dag.
Dilemma, dilemma !

Pusss

Inga kommentarer: