fredag 10 december 2010

Jag pratade häromdagen på att vi höll på att göra om här hemma. Vi har äntligen fått våra nya hallmöbler till ingången där uppe nu. Och vilken skillnad det blev. Tänk er den fulaste hatthyllan i världshistorian, en sån hade vi innan. Så nu passade jag och mamma på att införskaffa en ny när vi ändå höll på att fixa och trixa i hallen. Så nu har den kommit, och nu är den monterad och upphängd. Och det blev jättefint, nu saknar bara lite nya jackor och skor som kan klä den hahaha. Vågar dock inte riktigt säga det till mamma och pappa, men det vore nice.


Före
Efter
______________________________________________

Vi har även förändrat lite på mitt rum, det gjorde jättegott med en ny matta. Jag hatar verkligen mitt golv, det är blått och mina väggar är bruna och beige vilket inte passar alls. Men jag tänker som så att det inte är någon idé att fixa det nu, om jag ändå ska flytta. Just nu händer det saker som inte hänt på tjugo år, pappa gråter nog snart av alla förändringar. Han är lite känslig när det kommer till den punkten hahaha !

Före
Efter

Sköt om er nu, Kram

Inga kommentarer: