fredag 31 december 2010

Målen 2011

När det är ett nytt år på ingång så tycker jag att det är viktigt att tänka ut nya mål och utmaningar . Ett mål kan bestå av att nå ett "del mål" också, eller något så enkelt som att man ska umgås mer med sin familj. Mina mål bär på ganska olika karaktärer, dom passar inte riktigt ihop och jag känner mig spänd och förväntansfull. Jag längtar efter att få höra era mål, drömmar och krav på nästa fantastiska år i era liv.

*Jag ska ha flyttat hemifrån innan 2011 har tagit slut. Helst till en stad, där nya möjligheter står inför dörren.

*Jag hoppas ha besökt tre olika länder. Två varma är ett krav, men tre är också okej. Det får bli korta resor, men det passar mig väldigt bra. Marocko, Grekland, Alperna? Thailand, Madeira, Teneriffa? London, Spanien, New York?

*Jag hoppas kunna spendera mina pengar utan att få ångest. Det är för mig just nu en stor last, att jag alltid bär på stor ångest så fort jag köper något större. (nu menar jag inte en påse godis)

Puss!

Inga kommentarer: