söndag 26 december 2010

Om juldagen

(Mys i soffan är bästa dagen-efter medicinen)

Vilken rolig kväll vi hade igår. Den började här hemma hos mig, då Emma skulle fixa mina naglar och ta några cider innan Jennifer kom. När väl Jennifer och hennes pappa kom så åkte vi raka vägen till johanna där vi förkrökade. Vissa blev fullare än andra (hahaha). Sedan åkte vi ner till Grebbestad med två chaufförer, och vi slapp nästan att stå i kö bara lite lite lite kö ! När vi sedan kommit in då började den riktigt grymma utgången. Det var mycket folk, stämningen var på topp, folk skrattade och sjöng, man kände majoriteten av gästerna och allt var på topp. En härlig vän till mig var DJ vilket innebar GRYM musik, man kunde nästan tro att det var jag som hade hjälpt honom sätta ihop linorna hehe! Endast en sak saknades, men det skulle jag få ta del av senare.
Vid stägningsdags blev jag en enstöring och skulle fixa mig hem själv, på eget vis. Det resultera i att jag åkte taxi från Grebbestad och hem. Vilken resa det blev, många telefonsamtal, sms och ångestfyllda val ! Men hem kom jag och i morse vaknade jag upp i min underbara säng med mitt nya täcke. Jag sov som en sessa !

Nu försöker jag få igång mamma och pappas nya TV ljud men det går inte så himla bra. Jag är nog ganska teknisk not....

Hoppas att ni hade en lika go och härlig kväll som jag hade. Ibland kan man känna den där känslan av lyckorus, det gjorde jag igår.

Puss och Kram

Inga kommentarer: