lördag 25 december 2010

Dagen efter Julafton, Juldagen !

Hade en riktigt go julafton igår. Och mina klappar var riktigt riktigt bra. Det som är lite tråkigt med att bli äldre, är ju helt klart det att man får färre paket fast innehållet är faktiskt bra mycket bättre. Vet inte riktigt om jag vill dela med mig av vad jag fick, men eftersom jag vill veta vad ni fick så får jag väl göra det hehe.

Sängkläder
Pengar
Pyjamas
Tofflor
Tomte
Dator-avkylare
Duntäcke
Handduk
Grytlappar
Osthyvel till parmesanost
En klippning + slingning/färgning hos min frisör
Necessär
Ögonskuggor
Nagelack
Sällskapsspel - Trodde du ja
Sen fick jag småsaker som jag inte riktigt minns...

Ikväll ska jag sätta arslet hemma hos Johanna först, och sedan efter det åker vi vidare till antingen koncerven eller Uddevalla. Jag vet inte vad som lockar mest riktigt, men det brukar ordna sig under kvällens gång :)

Puss och Kram

Inga kommentarer: