måndag 3 maj 2010

update

Det är så långt emellan att jag skriver, så det är nästan skamligt. Det beror inte på att jag är upptagen, utan snarare på att jag har idétorka kring vad jag ska skriva om. Känns tråkigt att bara köra samma snack varje gång, "nu har jag gjort det, och nu ska jag göra det". Trotts min känsla av att det ät råkigt att läsa så skriver jag ett sånt inlägg ändå.

Fredagen var väldigt konstig, en del hårda ord och arga blickar. Även en och annan tår. Kvällen slutade med att jag somnade i Cadillacen och vaknade näst intill som en istapp några timmar senare. Allting är suddigt och jag minns ingenting. Jag var först hemma hos Kenny, chris och Marcus och sedan gick vi vidare bort till Kallsup.

Lördagen låg jag bara hemma och degade, umgicks med min älskade mamma och pappa. Det är långt mellan att vi bara är med varandra, vi tre. På kvällen somnade jag tidigt och vaknade då utvilad på söndagen.

Söndagen var jag med Daniel och så åkt vi en sväng till Benjamin och sedan till Hamburgsund och käkade glass. Mjukglass med tuttifruttiströssel. Gotteligottgott!!
På kvällen kom Benjamin hit, kollade på Rena Rama Rolf och bara umgicks. Skönt med en lugn söndag.

Idag har Linnéa varit här, vilken lättnad det var när jag äntligen fick famna om henne. Helt underbart var det. vi satt på altanen och pratade om allt mellan himmel och jord. Och nu i efterhand kom jag på att jag glömde fråga hur fan dom hade haft det (!!!!!) oj. Förlåt älskade du haha! Men ni som känner mig vet att jag är sån höhö.

Sitter nu och roar mig med att försöka hitta en rolig weekend snart. Dock vet jag varken med vem/vilka eller vart jag vill. Men hoppas något lockande faller framför ögonen på mig snart. Paris, London, Köpenhamn, Stockholm,

Denna helgen har min älskade Jennifer varit på rymmen, tokstolla. Det har blivit mer eller mindre som en vana att alla åker iväg. Måste fan också börja göra det lite oftare. Har i alla fall en rolig sak inbokad, 9-11 Juli då blir det Power meet :) !

Kärlek,

1 kommentar:

Linnéa sa...

hahahaha, du är för härlig! så skönt att få träffat dig igen <3
Linnéa