lördag 15 maj 2010

Lyckodag!

Idag är det en riktigt bra dag, först fick jag träffa min efterlängtade Benjamin. Och sedan inpulsåkte vi till torp och köpte ny mobil till mig. En nykter lördag, som ändå kostade mig skjortan haha.


Är så nöjd med min lilla bejjbi, ååh <3 Fick sms från Linnéa förut också, då satt hon och pillade på sin. Våra sms var inte läsbara, jävla toutch (eller hur det stavas) haha. Måste komma igång med det trådlösa internetet på den också. Love!!

Det var en toppenkväll igår, roligt att träffa Uddevallaborna som jag inte träffar så ofta. Dessutom vann jag en tävling, hahaha alla var lika förvånade.. Taskigt!!
Måste bara berätta en så rolig sak, jag och Daniel satt utanför Jennifers hus och väntade på att hon skulle komma. Då satt jag och funderade och så plötsligt frågade jag Daniel "vad är det hon sjunger i låten?" - Hon sjunger take a breath "aha, men vadå varför sjunger hon take a bread?"..."Alltså, vadå ta ett bröd?" Daniel kollar konstigt på mig och säger, - Du slutar fan aldrig förvåna. Sedan vek vi oss av skratt och körde in till Uddevalla.


Nu ska jag köra Daniel till Grebbestad och sadan mellanlandar jag hos Sandra tror jag :) Ta hand om er, <3

Inga kommentarer: