onsdag 19 maj 2010

Bikini span!

Sitter här och kollar runt på olika hemsidor, måste hitta en bikini. Tog på mig förra, förrförra och året innan dess bikinin. Det är verkligen dags att införskaffa sig två nya nu, färgen har till och med börjat svika. Dock är det ett stort problem för mig att hitta en bra bikini eftersom jag har två bomber att bära runt på. (hatar dom ibland). Men Jennifer hade hittat en jättefin på Stadium när hon var i Göteborg, så hoppet är inte över för mig ännu.

Två alternativ, men jag hoppas att det finns fler ute på nätets shoppingsidor.

Idag har jag haft en perfekt dag, först var jag med Jennifer. Vi solade, käkade, fikade, snackade och ja gjorde sånt bästisar gör :) . Sedan när hon åkt hem så for jag till Grebbestad där jag skulle fixa tre flaskor rödvin för mamma och efter det åkte jag till Hedemyrs och handlade mat. Haha kände mig gött stor när jag gick där med 10kg potatis i vagnen och massa andra matvaror. Ibland är det skönt att låtsas, för snart är det ju på riktigt.

Är verkligen inspirerad till att handla massa fina saker nu, hoppas det finns mycket fint och till bra pris i Köpenhamn. Inte långt kvar tills vi åker dit nu, ska bli så skönt att komma bort några dagar :). Bort från krav, vardag och bjebb.

Sköt om er, och sola lugnt. Puss

Inga kommentarer: