söndag 23 maj 2010

Helgen

Fredag:
På dagen gick jag promenad med Emma, dock gick vi inte så långt eftersom det var så jävla varmt haha. Vi nästan svettades. Eller ärligt så gjorde jag det lite, på ryggen haha. När vi satt på badholmen så kom jag verkligen underfund med hur jävla fint det är vid havet egentligen. Släta klippor, havet, sand och små strandblommor. I sommar ska jag verkligen utnyttja att jag bor här på Bästkusten!

Och på kvällen var jag hemma hos Ida Torevi och hade grillkväll. Jättetrevligt verkligen, så underbara folk. Vi pratade, "minglade", käkade popcorn och sög ur all kraft som solen hade att ge oss. Det var verkligen en helt perfekt kväll. På natten åkte jag hem och sov, för att sedan gå upp tidigt och jobba dagen efter. Den morgonen var seg, men det var värt de.

Lördag

Om jag skulle lagt upp en bild som skulle symbolisera min kväll så skulle bilden ungefär se ut såhär:

Igår hände saker jag aldrig trodde skulle hända, fan livet är ganska spännande ibland faktiskt.

Jag började kvällen hemma i min ensamhet, drack god vattenmelon-cider, duschade och dansade runt till min favoritmusik. Sedan kom min älskade granne Daniel och hämtade upp mig, för att sedan köra mig till Joel där hela pappas släkt var :) . Jättemysigt och roligt, självklart blev jag full och rastlös. Så vid 22 tiden ungefär bad jag Linda att hon skulle köra mig till Sandra där Sofie, Sandra, Sandra och Emma var. Där fortsatte drickandet och jag fick äntligen dricka mitt älskade jordgubbsvin. När jag skulle öppna den jävla korken så for den rakt upp i raket, vilken jävla smäll. Helt cp!!! Vid 23-00 tiden åkte vi ner till Grebbestad och förfestade ännu lite till hemma hos en jättetrevlig tjej som heter Emma (tror jag). Och slutligen traskade vi med runda fötter ner till Grebbestad "city" haha. Där träffade jag massa roliga kändisar och annat tjaffsfolk. Allt slutade med att jag åkte till Hamburgsund och sover i en soffa som jag hela tiden åkte ur bara för vi envisades med att sova bredvid varandra hahahaha. så knas.

Dessutom hände en annan sak, vi kom på att det aldrig blir riktigt mörkt och att det är ljust redan klockan 3 på natten. Fan vad det är sommar nu, I Love It !!!

Nu ska jag fan lägga mig i sängen och sova några timmar, är helt slut.
Sola lugnt, <3

Inga kommentarer: