tisdag 25 maj 2010

Det känns som ögonen snurrar

Kom nyligen hem, det blev en långtur. Hela 12 timmars resa blev det, :) !
Tänk vad olika jobb det finns, vissa sitter på rava hela dagen, vissa expedierar, vissa säljer via telefon, vissa är i kyrkan, vissa byggger .... Fräckt att det finns något för alla, för det tror jag att det gör !

Sitter här nu och är hur himla trött som helst, måste försöka hålla mig vaken till klockan 19 i alla fall. Hoppas jag lyckas, för imorgon ska jag upp tidigt igen så då måste jag somna i tid ikväll. Som det ser ut nu är det inga problem, snarare att jag somnar nu än aldrig haha.

På vägen hem förut så svängde jag inom Sandra, vi åkte bort till Cleopatra och drog varsit mål mat. Riktigt gott, ibland smakar maten bättre än andra gånger haha. Dock va det väl inte det ultimata att smälla i sig en fet kebabtallrik när sommaren knackar på dörren. Föresten, gick hem den blommiga bikinin idag, den satt bra :) i alla fall nu. Hoppas den inte ändrar sig innan sommaren haha !

Nä nu måste jag dricka kaffe, detta går inte ... ZzzZzzZZZZZzzzz

Inga kommentarer: