onsdag 28 april 2010

Pirr pirr pirr, kvirr kvirr kvirr

Vilken skön känsla jag bär på idag. En känsla av att vi faktiskt kommer kunna börja umgås igen. Det har varit en tuff tid att inte ha dig vid min sida, samtidigt som jag ändå tror att det gett något positivt. Hoppas det känns lika bra efter en fika i nästa vecka,


Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska slå 14,15 för då är det dags för mig att åka till Grebbestad där jag ska möta upp Sandra för att äta något gott :). Efter det blir det fortsatt mys i tanumshede med Johanna, ännu en gång ska jag äta "ute" haha, pizza framför världens bästa program Andra Avenyn! Kommer bli en bra dag idag.
Skönt med lite ledigt, var ett tag sen jag kände mig helt ledig.

Veckodagarna får så fort, och fram tills idag har jag mest jobbat, vart hos Benjamin, ätit väldigt mycket mat och varit med min underbaring Jennifer. Har även hunnit med en och annan date med Sandra såklart.

Nästa vecka börjar min lugna tid på jobbet och jag har endast en dag inbokad. Lite tråkigt men ändå behövligt. Har så mycket jag måste hinna göra. Både viktiga och oviktiga saker. Var sak har sin tid.

Klockan tickar, dags att göra det sista med ansiktet och sedan köra mot Grebbestad som sagt. Ha det fint, <3

Inga kommentarer: