onsdag 26 maj 2010

Sunshine

Sitter ute på gräsmattan och solar ansiktet, försöker även sticka fram lite hud från överkroppen. Under tröjan sitter min nya bikiniöverdel på, den passar jättebra : ) ! Anledningen till att jag inte riktigt kan ta av mig helt är för att jag tycker det är lite smått kallt. Och jag vill inte bli förkyld igen, har precis blivit av med den rackarns förkylningen.

Kom hem från jobbet för en stund sen, dagen gick riktigt fort och sista timman fick jag vara i kiosken vilket är roligt!! Där är det lite mer varierande, och mer komplicerat. Men saker börjar falla på plats för mig nu så snart kan jag det riktigt bra : ) .

Längtar så till imorgon för då ska jag och min Linnéa träffas. Vi ska laga lunch ihop och sedan vid 14 måste jag åka iväg för att jobba. Men det är så roligt när man hinner göra saker innan jobbet tycker jag. Känns alltid mycket roligare sedan då, när man lägger sig ned i sängen och tänker igenom dagen. Imorgon är sista dagen med jobb innan min och Jennifers lilla mini-semester. Ska bli så skönt att komma iväg ett par nätter. Bara göra det man känner för. Hoppas snart kunna boka in en resa lite längre bort, men först är det annat som måste klaffa.

Sköt om er, hörs säkert ikväll. Puss

Inga kommentarer: