måndag 24 maj 2010

regn och rusk

Köpte nya numret av SOLO förut, haha började skratta åt mig själv när jag kom ut ur butiken med ett paket linfrö, choklad och en tjejtidning. Anledningen till att jag skrattade var för att jag gör så en gång i veckan, köper en tidning och choklad. Det är för mig, vardagslyx.
Som bilaga i månadens nummer var det en sexbilaga, jävligt roligt att läsa om olika läsares sex-historier. Men lite mesig som jag är så gömde jag den under kudden för att mamma och pappa inte ska se den. Och nu kom jag på en ännu konstigare sak, kul om dom hittar den DÄR! i sängen liksom, jaja.. hahaha !

Sitter och kollar på Jävuls Rallyt, pappa och jag viker oss av skratt. vilka sopor, fan känner för att köra samma bana för jag tror det är svårare än vad det ser ut att vara. Hoppas verkligen det i alla fall ;) !!

När man kollar ut idag så är det regn och blåst, sommaren du var ju här..inte ska du väl svika redan? Men när jag jobbade idag så var det fint väder, typiskt sånt där, när man väl är ledigt så är det rusk.

Nu ska jag äta upp min hamburgare som jag nyss stekte mig, och sedan får jag gå och lägga mig för klockan 3 ska jag vara på Tanum. Där det väntar en lastbil på mig, ska bli svinkul att åka lastbil. Har alltid älskat att göra det. Pappa har berättat för mig hur fascinerad jag var av hans jobb när jag var liten. Klart att min fascination har försvunnit lite, men långt ifrån helt. Funderar lite på vad jag ska ha som "matsäck". Pinsamt att vara tvärseriös haha !

Sköt om er, Kram

Inga kommentarer: