fredag 7 maj 2010

Helt underbart

Sitter här och känner mig helt pirrig och lycklig i kroppen. För jag och min bästa kompis Jennifer har precis bokat en resa till Köpenhamn. Vi åker på en helg weekend, fre-sön den 28-30 maj. Ska bli så skönt och roligt att komma bort en stund, massa shopping, fika, skratt, glass och mysiga stunder väntar.





Tänk att livet blir så mycket enklare bara för att man har något att se fram emot, det stämmer faktiskt att man mår bättre om man vet att något kul/spännande ska hända. Så nu blickar vi framåt, nu ser jag fram emot 7 dagars hårt slit på Konsum (haha). MoneyMoneyMoney.

Försöker tillbringa några timmar ute i solen, men det gick inte så bra mer än max 1.5 för sedan kom det små fluffiga moln och lade sig i vägen. Så nu hade jag en anledning till att faktiskt gå in och blogga istället haha.

Igår var jag med min saknade Amanda, så skönt att se henne igen. Såklart var hon äckligt brun men det är ju sånt man bara får acceptera. Skönt att se att hon mådde bra, <3
Jag har startat en liten tävling med mig och Linnéa, jag ska vara brunare än henne när sommaren är över. (Funderar på att ta ledigt några veckor från jobbet så att jag kan sola hahaha). Hoppas fan att jag vinner, dock är det omöjligt eftersom hon redan är brun som en bajskorv. ååh, suck!! Livet är orättvist.

Dags att fräsa iväg och handla tacochips, för ikväll ska jag bjuda familjen och Benjamin på tacopaj och MASSA godis. Gott, det är man värd efter en veckas bestyr. Fast för mig är det mer som en uppladdning för veckan som kommer :) .

Kramar

Inga kommentarer: