torsdag 27 maj 2010

fixfixfix

För ett år sen så minns jag att jag kände ett hat mot kvinnan. Det var något som störde mig, kanske rösten, kanske brösten eller kanske sättet hon tog sig fram i kändisskapet. Nu ser jag på henne med andra ögon, imponerande sådana. Att göra det hon har gjort är svårt, att vända från att vara hatad till att vara accepterad i svenska folkets ögon. Hos mig har hon växt och nu kan jag istället inspireras av henne. Faktiskt så tror jag att ni shockas nu, men det spelar ingen roll.
Idag har jag ganska mycket saker jag måste göra, eftersom jag inte kommer att vara hemma under helgen.
* Städa mitt rum
* Packa ner allt jag ska ha med mig
* Dammsuga det som mamma bett mig om
* Åka till arbetsförmedlingen med ett rackarns papper
* Fixa så att pengarna finns på rätt kort
* Kolla upp vilka ställen som är bäst att besöka
* Försöka fixa min kamera, så att man kan fotografera. Om den inte går att fixa får jag använda mobilen.

Sitter och skickar sms och upptäcker att mobilen har ballat ur, den skickar två sms varje gång. Blir så arg, fast egentligen har det nog inte med mobilen att göra...jävla telenor!

Ha en fin dag, puss !

Inga kommentarer: