tisdag 4 maj 2010

Knasväder

Vilken shock jag fick idag när jag körde till jobbet. Det snöade, helt sjukt. Trodde att dom på radion som varnade för snöoväder bara skojade, "majmaj måne jag kan lura dig till skåne" typ. Men nej, så var inte fallet. Mötte flera bilar som hade snö på huven och ja, väglaget var inge roligt faktiskt. Jag som trodde att det var vår, där fick jag mig en käftsmäll haha.

Idag har jag alltså jobbat, 8,45-15 mitt favoritpass :) Det går alltid så fort. Så på vägen hem svängde jag inom mamma och käkade middag. Jättegott, älskar husmanskost hihi. När jag satt där så ringde Jennifer och var myssugen så då åkte jag hem och umgicks med tössongevelan en stunning :). Alltid lika mysigt <3. Speciellt nu när jag inte träffat henne på ett tag. Vi smed planer som förhoppningsvis blir av i slutet av Maj redan :). Skönt med planer, älskar verkligen att planera.

Hoppas ni haft en fin dag,
Det har jag haft.

Hahaha jag i Turkiet, förra året i Juli.

Inga kommentarer: