måndag 31 maj 2010

Studentvecka

Sitter och stör mig på att radioprime har Eurovision-timme. Jag gillar inte slager, och jag gillar ännu mindre att detta är den enda radiokanalen jag får in här. Kill me.

Förut kom Daniel hit en sväng och pratade, han är mitt uppe i den underbara studentveckan. Galet vad jag hade velat göra om det. För vilken sjukt rolig vecka det var, och vad mycket pengar det gick åt. Han berättade att dom skulle till skeppsviken idag. Då kom jag att tänka på att det var ett konstigt väder denna dag förra året. Först var det sol, sen mulet och sedan ösregn. Jag sov hemma hos Linnea och vi drack champange för att inte drabbas av bakrus. Självklart skötte vi detta mycket snyggt och sov endast ett fåtal timmar. Eller missminner jag mig nu, och champangenatten var natten efter harrys kanske. Ja ni ser, det hände mycket den veckan. Underbart.
En sak minns jag och det var att min galenpanna till kära vän var full i flera veckor, hahaha Linnéa du är fan en goding du älskling!!

Dags att försöka få in bilderna till datorn, men fan vad svårt det ska vara. Får nog ringa hit någon teknisk kille ikväll. Inget problem så sätt.

Have a nice day. Sunshinehuggs/ Sara

1 kommentar:

Linnéa sa...

Jag tyckte att studentveckan skulle utvecklas till studentveckOR ;) tihihi <3 <3