måndag 24 maj 2010

Jag gliiiiiider

Nu börjar jag tröttna på att använda kikare för att kunna se vad det står på TV:n. Måste övertala pappa om att vi ska ha en ny TV nu. Försökte lite smått uppmuntra honom förut. Som svar fick jag "Vi köper det till hösten, den jag vill ha finns inte ännu". Då kontrade jag med att vi ju kan köpa en nu och en då också, så kan jag få den "gamla" till hösten. Han kollade lite skeptiskt och sa något i stil med att jag kan köpa en nu och så köper han ny till hösten. Fan detta kommer ju ingen vart. Just nu har vi min lilla 18" skärm, jag kisar.

Sitter inne på H&M: s hemsida och drömmer om en klänning där. Självklart är den slutsåld, men en sak vet jag och det är att min älskade Jennifer har beställt hem den. Haha perfekt tycker jag, då kan jag ju använda den ibland.. När hon tycker jag vart snäll nog för att få göra det ;) ...

Snart åker jag, eller nej tiden går så långsamt. Jag längtar, 4.5 timmar kvar :)

Puss

Inga kommentarer: