söndag 6 mars 2011

Söndag



Nu har jag precis kommit hem, mysig tripp det blev. När vi ändå var inne i Uddevalla så passade vi på att springa in på Videomix/hemmakväll också och köpte varsin STOR påse med gott godis. Dom har Sveriges bästa godissortiment enligt mig. Dom har verkligen ALLT! Dessutom han vi med att kolla lite på Åhlens, jag fick med mig schampoo och balsam hem, hoppas det är lika bra som de luktade gott. Björn Axén's beiga schampoo var det i alla fall, luktade verkligen hur gott som helst.

Snart kommer söndagsgästerna med sina godispåsar och parkerar sina arslen i min soffa. Det är lite av en tradition, bakis och skakis eftermiddag/kväll i mitt lilla rum. Jag tror det är min TV som lockar oss att vara här och inte någon annan stans, låt mig tro det!

Ska bli så skönt att hoppa i mjukisdressen och bara mysa. Älskar söndagar just därför!!

Ha en mysig Söndag, Puss !

Inga kommentarer: