söndag 13 mars 2011

Idag fyller jag år !!

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det min födelsedag HurraHurraHurra.
Älskar att fylla år, dock har jag aldrig gjort det en dag som jag ska jobba. Men jag tror att de kommer bli bra ändå hihi.
Eftersom jag inte fyller något speciellt så fick jag endast två paket. Några femhundringar och en George Jensen ljusstake med fyra ljushållare i. Så glad :)
Igår var min syster och Linus här, då fick jag en locktång och boddybutter. Ni är så fina som träffar så rätt med paketen hihi!!

På dagen igår fick jag äntligen fika med Jennifer, så mysigt att bara sitta där i flera timmar. Älskar att sitta på café. Det var mitt intresse förra hösten haha!

Nu ska jag hoppa i mina underställ och bege mig ut på jobb. För idag (som alla andra måndagar) så jobbar jag ute hela dagen. I ur och skur!

Sköt om er, idag är en tjockis-dag I LIKE!!! Tårta, god mat och massa mys med fina vänner <3
Puss

Inga kommentarer: