torsdag 3 mars 2011


Sitter och skojar med en kompis om att jag måste köpa en säng som är lika bred som jag är lång. Försöker komma på argument, mitt första ut i konversationen var "jag vill kunna ligga på vilket håll jag vill när jag ska sova" hans svar på argumentet - Det låter lurigt. Och lurigt, det är vad det är. Sedan kom vi till slut fram till att jag nog skulle köpa 180 för annars kunde han inte vara med på min resa i sängen. Så 180 får det bli, då stötte vi på nästa problem. Rummet är för litet, det är då alltid något som ska spöka. Får tänka lite mer på detta, för ny säng det måste jag ha. Kanske inte 180 cm bred dock hihi.

Vaknade precis efter att ha sovit över tre timmar i soffan. Jag behövde nog sova, konstigt med tanke på att jag sov över 12 timmar inatt. Men jag läste en artikel en gång om att man blir tröttare ju mer man sover. Och det är nog faktiskt så, att man blir tröttare ju mer man sover. När jag jobbar brukar jag sikta på att sova mellan 6 och 8 timmar per natt, och då känner jag mig inte trött under dagen. :)

Nu ska jag skala potatis, tina fiskpinnar och göra gräddfilssås.
Pusspusspusspusspuss

Inga kommentarer: