lördag 12 mars 2011




Jag måste börja variera mig nu, känner att det blir samma samma och samma tugg i denna bloggen. Jag skriver att jag ska iväg, lägger upp en bild på hur jag ser ut och sen är jag nöjd. Egentligen borde jag komma på ett nytt koncept, det känns inte som detta går hem.
Tänk egentligen vad man lämnar ut sig, dels genom att chacka in där man är via mobilen till facebook och även skriva ordagrant i bloggen. Det är tur att jag inte är jagad hihi.

Ikväll ska jag, Cassandra och Camilla åka in till Uddevalla och äta middag på Mortens. Bokat bord och allt, lite vuxen poäng på oss faktiskt :). Efter att vi ätit ska vi börja pimpla igen och slutligen digga till grym musik. Hoppas det blir en lika bra kväll som igår, svårt att tro det men vi får hoppas. Just nu sitter jag och väntar på att Cassandra ska komma, samtidigt som jag väntar på att pappa ska komma hem med lite gott att äta. Färdkost.

Hoppas att ni får en fin lördag och att ni hittar på något roligt. Imorgon ska jag äntligen träffa Jennifer, de vart ingen dejt idag. Stackarn har plugg, det har inte jag lalalalala...

Puss

Inga kommentarer: