måndag 28 mars 2011

Solen skiner och jag vaknade av mig själv klockan 9. Så skönt när man vaknar och känner sig utvilad, och det har jag faktiskt börjat göra nu på senaste tiden. Så himla skönt!

Nu sitter jag mätt och glad, kollar på nyhetsmorgon det är intervju med Magnus Hedman, gällande hans sexköps anklagelser. Det är hemskt verkligen, jag väljer dessutom att tro på Magnus. Han är så snygg och så fin, så jag tror inget illa om honom.

Snart ska jag snöra på mig springskorna och ge mig ut på promenad, kanske en del springning också om min tå tillåter det. När jag kommer hem så ska jag äta en frukt, duscha och sedan göra mig iordning för en mysig fika i Uddevalla med Emma <3. Längtar så efter henne hihi.



Ha en fin måndag, nu har jag semester och jag njuter!

Puss & Kram

Inga kommentarer: