måndag 21 mars 2011

Måndag

God middag solstrålar.
Idag vaknade jag senare än vad jag gjort på riktigt länge, sov enda till klockan 9. Så himla skönt att äntligen kunna sova hela nätterna. Sov sammanlagt se timmar, underbart.
Det som är så konstigt är att jag inte känner trötthet, pigghet eller hunger. Eller jo, hunger känner jag ständigt kom ja på hihi. Men jag känner mig aldrig riktigt pigg, eller riktigt trött. Aldrig för mig, är nu under denna sjuka period. Men äntligen känner jag att jag är på bättringsvägen :)

Har precis inventerat mina skåp som är fulla med tallrikar, glas, bestick... you name it ! Längtar så mycket till jag får riktiga skåp att sätta in alla mina fina saker i, ett kök som jag använder alla mina bra saker i och tänk vad underbart. Vill verkligen flytta nu känner jag, men jag får vänta ett tag till. Tydligen kommer aldrig det där tillfället som är bra, men ett lite bättre utgångsläge än vad jag har nu vill jag faktiskt ha.

Imorgon ska jag äntligen jobba igen, saknar mina små knyten. Så imorgon skiter jag i denna sjukstugan och tar på mig jobbarkläderna och beger mig till Barnkullen. Ska bli skönt att äntligen få anstränga sig igen.

Hoppas ni får en bra dag, puss

Inga kommentarer: