lördag 12 mars 2011

Fredagen

Vilken kväll jag hade igår, den började på Nautic där jag, Johanna, Cassandra och Camilla åt tacobuffé. Så himla gott och mysigt. Ju längre vi satt där, ju mer taggad blev jag. Vid 20 bestämde vi oss för att åka in till Uddevalla, sagt och gjort! Hem i två minuter och fixa de sista och sen åkt vi in. Man kan tro att det är svintråkigt att vara där så tidigt, men det var såååå himla nice. Pianobaren var öppen och det var så härlig stämning. Vi pimplade drinkar, cider och vatten. Jag rockade senare loss tillsammans med några härliga framme vid scenen där ett band spelade. Haha det var fan längesen jag hade det sååå roligt. Allt var perfekt, tror vi gör en repris ikväll.

Just nu är jag så himla rastlös så jag vet inte vad jag ska ta mig till, vill shoppa, äta god mat, mysa, snacka, få ont i fötterna.. Måste ladda för ikväll, eller vad är det egentligen jag laddar för?

Puss&Kram

Inga kommentarer: