måndag 28 mars 2011

Ändrade planer, glassigt

Solen i ögonen och livet leker.
Fick ett samtal strax efter att jag hade skrivit förra inlägget, Konsum i Grebbestad ringde och jag fick jobb i eftermiddag samt heldag imorgon. Semester kan man ju ha när man blir gammal och grå haha. Skönt med jobb, är ju ändå så rastlös av mig så det passar perfekt. Dessutom var det riktigt bra tider :) .

Nu sitter jag ute i solen och solar ansiktet. Det är riktigt varmt, skulle vart kul och mäta hur varmt det är men min termometer är i skuggen så den är missvisande, men den står på +5 grader i alla fall. Så det är kanske +10 i solen. Skönt är det i alla fall!

Det är inte ens en månad kvar tills jag och Linnéa åker iväg i 8 dagar, jag längtar så att det värker i hela mig haha. Förstå hur skönt det kommer att bli, vi ska bara glassa, dricka goda drinkar och strosa på gatorna om kvällen. Vi kommer att ha ungefär 15 minuter in till Ayanapa så det känns jättebra och kul. Skönt att vara en bit bort från stimmet kanske, fan nu lät jag som en pensionär.

Sköt om er

1 kommentar:

Bhusyg sa...

Kommer ihåg lillsommmaren med dig för 2 år sen! Jag hade det jättemysigt ocj jättetrevligt ska du veta! :)