torsdag 3 mars 2011

Jag kan inte annat än att längta ut i det fina vädret en dag som denna. Det är 5 plusgrader, solen skiner och det droppar smält is från taken. Vägarna ger ifrån sig ett sken, då solen speglar sina strålar och vägen tar upp reflektionen. Just nu drömmer jag mig bort till en solstol in mot en vägg, mina heta solglasögon på och endast iförd en kofta och ett par tights. Istället sitter jag inne, kollar ut på vädret och önskade att min rygg tillät mig att gå ut och njuta.
Vill ha en dos av denna vår, in till mitt lilla datarum.

Ska snart gå ner till brevlådan och hämta veckans höjdpunkten. - Björklövet. Ska kolla efter lägenheter som är till uthyrning, kolla om de går någon skrivkurs nu och även se om mamma har annonserat något denna vecka.


Nyss längtade jag efter våren, nu längtar jag till sommaren. Shortsen har jag, men inte baddräkten. Jag vill ha en sån, precis en sån. Så enkel och så snygg. Vilken dröm

_______________________

Inga kommentarer: