söndag 27 mars 2011

Göteborg

Kom precis hem från en heldag i Göteborg, klockan ringde 8 i morse. Jag var inte pigg, inte trött men ont i huvudet hade jag. Men jag visste ju att dagen skulle innehålla något som jag Älskar! Så jag skuttade upp med lätta fötter. Vid 9 ungefär gled vi iväg, jag och min syster med kurs mot Göteborg. Vi började med storshopping inne på femmanhuset och avslutade med att gå runt i några butiker i Nordstan. Vi fick en glimt av solen och vi kände oss riktigt nöjda.
På vägen hem sedan så stoppade vi till på IKEA och handlade lite olika prylar. Har ingen ork till att fotografera allting, så ni får fortsätta att vara nyfikna.

Vi avslutade våran tur med en matbit på laxbutiken i Ljungkile, gudomligt gott. Sedan var vi nöjda, mätta och belåtna så då åkte vi hem. Har haft en toppen dag, nu är det bara en sak kvar som kan göra denna dagen ännu bättre, det där samtalet.

Sköt om er, Kram

Inga kommentarer: