söndag 6 mars 2011

God Morgon sötnosar!

Vaknade precis, vad skönt det var att sova. Jag älskar att sova, fast det är ju ändå rätt tråkigt egentligen.
Hade en bra kväll igår, lite konstig och oväntad men bra. Vi var först hemma hos Joel, sedan åkte jag och Johanna vidare till Björkelidsvägen och efter det till Tanumstrand för att hämta upp Cassandra och där efter in till Uddevalla. Väl inne i Uddevalla så var det KÖ med stora bokstäver, men som tur va så gick det ändå väldigt fort haha. Kanske tack vare att Johanna knödde som en jävul.. Jag hade aldrig varit på Mortens innan, men det var faktiskt väldigt roligt, dock märkte jag verkligen att ja inte kände en kotte. (förutom dom jag var där med och några till). Hade ju förväntat mig lite mer av kvällen, men men.

På hemvägen tog vi den obligatoriska nattamaten och jävlar vad gott det var. McDonalds i all ära!! Men idag är jag sugen på att åka in till Uddevalla och äta thai eller något mysigt. Får se vad mina kära går med på :) .

För att summera kvällen så slänger jag upp en bild, hittade inga mer. Det kanske är ett tecken hahaha!

Inga kommentarer: