fredag 24 september 2010



Var nyss nere i förrådet och rotade bland mina vinterkläder och skor. Hittade ett par bortglömda skinnbyxor, en pälsjacka, min underbara Peak jacka, en skidjacka, tre par bortglömda vinterskor, skridskor och en kavaj. Tror att allt kommer komma till användning inom kort. Dessutom fick jag hem en perfekt militärgrön vinterjacka från Odd Molly idag också. Lyckan är total!


Försöker komma på en bra outfit till ikväll, skinnbyxor, klackar, kavaj och vanlig enkel T-shirt kanske hade varit något? Och så min nya handväska. Synd att ingenting är öppet idag, här på orten. Och mina finaste vänner jobbar helgen, ack vilken dum situation. Fast några sötnosar finns det ju som är fria, och det glädjer mig.

Börjar kvällen med att fira med min familj, räkor och bubbel. Sedan åker jag om allt blir som jag vill till tanum och också sover där inatt. Tjejkväll <3

Inga kommentarer: