onsdag 8 september 2010

Onsdag,

Idag har jag en sån där riktig tjej-dag. Började dagen med att vakna av mig själv klockan 7.00 och då gick jag upp och tog en riktig långdusch. Sedan satte jag mig i bilen för att åka till min frisör där jag skulle klippa och färga håret. När jag väl kom fram så insåg jag att jag nog var för feg för att klippa av mig håret, i alla fall. Så det blev toppning, men oj vilken skillnad det blev färgmässigt. Jag har nu helfärgat hår i nyanserna brunt och rött. Kastanjebrunt för att vara exakt. Känns riktigt skönt att vara mörk igen :) Mina ögon framhävs på ett helt annat sätt. (Vad fånig jag låter).

Pratade precis med Sofie och hon satt hemma och plugga, Linnéa ska på arbetsintervjuv, Jennifer på fest och fan...alla har något att göra. Själv sitter jag och njuter av första lediga dagen på länge. (förutom söndagen). Ska bli skönt att inte ha något speciellt inbokat ett tag nu. Fast samtidigt så känner jag mig själv för väl för att kunna "njuta" av ledigheten, istället kommer jag bli rastlös och deppig haha. Hoppas-hoppas-hoppas att något vettigt dyker upp, så kalendern kan bli full i roliga saker att göra.

I förrgår var jag på vinkväll hos fina Ida, Igår var jag på konsum 13-21.15 sedan hem och sov, och idag frisören. Så ännu har det gått bra.. haha

Sköt om er, bild på håret kommer snart

2 kommentarer:

Linnéa sa...

Jag vet vad vi kan boka in, en tripp till en skobutik ;)
ladda upp bild på håret dirrrrrr!
<3

danielsson sa...

Vi ska åka till en skoaffär hjärtat ! Säg till när du har tid och lust :D !!
Just det, bra att du påminner mig !
<3