fredag 24 september 2010

Så in i helvete.....



JÄVLA GLAD ÄR JAG NU!
Vaknade av att mobilen ringde, tur att jag hade somnat med den på magen. För annars kanske jag inte hade orkat öppna ena ögat och se vem som egentligen ringde mitt uppe i min skönhetssömn.
Vilken tur jag hade, att jag faktiskt somnade ganska tidigt igår så att jag hade röst när jag vaknade och svarade. För det var nämligen min blivande chef som ringde. Ååh jag är så lycklig. Jag fick jobbet på förskolan och jag hoppas på att kunna imponera och överraska dom med många spännande tankar och idéer.

10-0 till mig ! Detta ska jag nog fira med en box vin ikväll, kanske lite räkor och vitt bröd? Först ska jag springa, och hoppas på att kunna springa längre än tidigare. Då blir det 11-0 till mig. KOM IGEN NU !

Skickade ut till mina finaste om nyheten, och eran respons betyder allt för mig. Mamma blev fnittrig, pappa sa gumman sjuttontusen gånger, linda snyftade..och ni mina älskade vänner, ni gjorde mig ännu starkare.
JIPPI, HURRA, HURRA, YES.....

Inga kommentarer: