måndag 13 september 2010

Hoppas att ni har haft en bra dag, för det har jag haft. Och jag klarade av att faktiskt vara hemma en hel dag, trodde aldrig att jag skulle "orka" det men faktiskt. Det var riktigt skönt att varva mellan trädgård, dator, TV, kök och snabeldraks tur. Ska nog försöka hålla mig hemma imorgon också, eller?

Pratade med Linnéa förut och hon börjar sitt nya jobb imorgon. Jag blev så nervös för henne, men jag vet ju hur duktig hon är och att detta är något som passar henne riktigt bra. Så jag kommer vakan upp imorgon och känna hur stolt jag är. Bara tanken av att du fått ett heltidsjobb gör mig stolt, jag blir stolt för alla mina älskade vänner som lyckas med något. Allt mellan jobb till att vara fullast. Alltid finns det något att känna stolthet över, :)

Ta hand om er nu, imorgon ska jag försöka fota lite tänkte jag. Måste bara ladda kameran, och kolla efter en ny. Men det är en annan historia. Puss

Inga kommentarer: