fredag 10 september 2010

Händelserik dag :)

Kom nyligen hem, åkte iväg klockan 10 i morse och landade hemma i soffan nu.
Idag har det varit en riktigt effektiv dag. Först åkte jag upp till Tanum där jag skulle gå på möte, efter det passade jag affären och tog en mysig fika med farmor. Strax innan ett åkte jag till vitlycke, där ja skulle på intervjuv på deras förskola. Vilken kick jag fick av allt bra dem sa :) . Man blir motiverad att kämpa för något då. Efter den pratstunden så åkte jag och hämtade Linnéa i Fjällbacka, för att sätta kurs mot Uddevalla. Där åt vi thatmat och besökte torp. Dessvärre hittade jag inget speciellt jag ville ha, så jag köpte ganska tråkiga saker.. Bh, smink, halsduk, pannband. Typ sånt jag redan har tusen olika sorter av, men men haha ! När vi traskat runt på torp ungefär två timmar så tröttnade vi och beslöt oss för att ta en fika och sedan åka hem.

På vägen hem fick jag sms om att träning stod på spel, visst visst. Träna skulle jag göra, men egentligen kände jag att mina fötter var för ömma. Men inte fan kan man tacka nej till att svettas lite, (eller?) ...jo det kan man, men jag bet i det sura äpplet och hoppade i träningskläderna. Så där mötte jag upp Sofie och Sara och fan vad jag svettades. Hu, luktade nog inte så gott. Tur att ingen behöver pussa på mig. Fast nu luktar jag faktiskt gott, typ schampo.

Sitter här och gnager på äpplet och pustar ut. Borde egentligen åka och träffa Sandra som är hemma denna helg, men först måste jag vila lite och se om jag tankas full av ny energi. För det hade vart kul att se henne.

Puss och tack för mig !

Inga kommentarer: