måndag 13 september 2010

Det är måndag och jag har bockat av flera punkter på min "måste göra" lista. Så ikväll kan jag lägga mig i sängen med en skön känsla.
  • Ut och spring
  • Ring vänner
  • Baka en kaka
  • Åk och rösta
  • Handla hem
  • Städa ditt rum
  • Dammsug hela övervåningen
  • Ta ut mattorna
Som ni ser så har jag några punkter kvar, men dom tar vi tag i imorgon istället. För jag känner mig duktig som det är nu och eftersom jag lider av arbetslöshet så har jag mycket fritid haha.
Tror jag ska åka till gymmet imorgon mitt på dagen. Skönt att springa av sig, men samtidigt så känns det onödigt att betala 90:- för något jag kan göra i naturen.

Pratade med en förut på facebook och den personen sa att "träning är något du bara bestämmer dig för att genomföra, bestäm dagar och sätt upp mål" . Efter de samtalet så snörade jag på mig skorna och kände mig motiverad. Kanske för att vi startade en tävling "Sara ska kunna springa en mil om tre månader". Okej, jag kanske inte klarar tävlingen, men nu har jag något att sträva mot. Dessvärre vet jag hur jag är och jag ger upp alldeles för snabbt. Kämpa kämpa!


Det liksom spritter i kroppen,

Inga kommentarer: