torsdag 30 september 2010

Hade bunkrat upp med nykokat te och ställt fram mina finaste koppar. Linnéa skulle komma, men oturligt nog har hon fått så ont så vi låter oss skjuta upp våran myskväll. Istället tycker jag att hon ska krypa ner i sängen, läsa en bra bok och bara inte göra någonting. Kanske bli ompysslad av sin fina kille.

På lördag är det kräftkalas gånger två som gäller. Först hemma hos mina grannar, där min familj och tre grannfamiljer till kommer infinna sig. Sedan tar jag taxi ner till Fjällbacka där partyeliten väntar. Och då har jag blivit lovat tårta vilket jag längtar efter hihi. Efter att vi spenderat massvis av timmar tillsamans där, så är planen att ta taxi till Tanumstrand där Arvingarna spelar. Det kan bli ett jäkla drag. Hört många som ska dit faktiskt, hoppashoppashoppas!

Sitter i myskläder och funderar på hur jag egentligen ska lägga upp min fortsatta träning. Jag vet hur dåligt mitt fokus blir när jag har något annat att göra på dagarna. Antingen tidiga mornar, eller sena kvällar. Låt tiden avgöra.

Tjing

Inga kommentarer: